<p>Wise_Wishdo schreef op 20-09-2007 @ 22:10: Ik ken eyemjr (Marcel) hij heeft een neef die Dj is. Marcel zelf heeft ook een keer achter de draaitafels gestaan. hij heeft dus echt wel verstand van muziek. Hij heeft een paar remixen online staan EN hij mix al 3 jaar op rij een fantastische Hardcore Yearmix in elkaar. de jaarmix van 2007 van eyemjr is al meer dan 10.000 gedownload. Als hij echt een ammateurtje was haalde die de 50 niet eens. & Nu jij weer Die zit </p> <p>Wise_Wishdo schreef op 20-09-2007 @ 22:10: Ik ken eyemjr (Marcel) hij heeft een neef die Dj is. Marcel zelf heeft ook een keer achter de draaitafels gestaan. hij heeft dus echt wel verstand van muziek. Hij heeft een paar remixen online staan EN hij mix al 3 jaar op rij een fantastische Hardcore Yearmix in elkaar. de jaarmix van 2007 van eyemjr is al meer dan 10.000 gedownload. Als hij echt een ammateurtje was haalde die de 50 niet eens. & Nu jij weer Wie ben jij dan "hij mix al 3 jaar op rij een fantastische Hardcore Yearmix in elkaar" ik heb er pas 1 gemaakt. dit heb je van mijn site gepakt maar als je goed leest gaat dat stukje NIET over mij maar over een andere DJ. ik vraag me af of je mij wel kent. want je hebt dat stukje letterlijk overgenomen van mijn website. fuck gewoon niet met mij en kap ermee. ik wil weten wie je bent. ben dan ook een echt vent en zeg me wie je bent</p> <p>vet... nou jij weer dique diss!</p> <p>Xaoro schreef op 10-01-2007 @ 15:58: Ik luister naar jump hardcore en hiphop.. Enneh.. bij hardcore luister ik vooral naar MOH en angerfist.. Neophyte beetje en nog wat andere gruwelijke shit. Weet er trouwens iemand een paar liedjes van Speedcore terrorcore die meesterlijk zijn..? jah skr een nummer van angerfist zo chill en rxl 1: Angerfist- terror of my speedcore weet niet zkr of met spatie's is moet je egt prob en verder nog </p> <p>dizzy16 schreef op 30-08-2007 @ 23:36: Misschien oud topic maar waarom nieuwe maken als er nog 1 is Hier een lkkr nummer(hardstyle)http://www.youtube.com/watch?v=7KDGoFCmOrc dizzy16 vette beat ouwe</p> <p>hcgabber schreef op 27-09-2007 @ 19:32: jah skr een nummer van angerfist zo chill en rxl 1: Angerfist- terror of my speedcore weet niet zkr of met spatie's is moet je egt prob en verder nog Beetje oude reactie voor mij ken het nummer al vind hem alleen een beetje slecht gemixt Hier ook wel een lijp nummer van tommyknocker
</p> <p>hcgabber schreef op 27-09-2007 @ 19:32: jah skr een nummer van angerfist zo chill en rxl 1: Angerfist- terror of my speedcore weet niet zkr of met spatie's is moet je egt prob en verder nog Is geen nummer van Angerfist hoor teminste de titel niet.</p> <p>EyeMJR schreef op 27-09-2007 @ 20:22: Is geen nummer van Angerfist hoor teminste de titel niet. aep http://www.youtube.com/watch?v=4fHSYZDmDDA van youtube afgehaald en wel dus bestaat wel_0_ trouwens de titel egt wel</p> <p>hcgabber schreef op 27-09-2007 @ 20:29: aep http://www.youtube.com/watch?v=4fHSYZDmDDA van youtube afgehaald en wel dus bestaat wel_0_ trouwens de titel egt wel Als ik iets upload van bert en ernie naar youtube en ik zet erneer Pino dan geloof je het zeker ook. Kerel mij maak je NIKS wijs van hardcore ik kan je precies zeggen welke nummers wel en NIET van angerfist zijn. dit is GEEN nummer van angerfist maar het is een selfmade remix van verschillende nummers. het eerste nummer is idd WEL van angerfist. Als je eens wat meer platen deed KOPEN ipv te downlaoden wist je wat meer namen en wist je ook dat DIT geen officieel nummer is. er komt namelijk ook een stukje in voor uit Chronic distorder en dat is NIET gemaakt door angerfist. Dus. KOOP platen ipv ze te downloaden dan weet je 100% zeker dat je de juiste titel hebt.trouwens hoe meer jullie downloaden hoe verder je de hardcore kapot maakt. Als je echt van hardcore houd KOOP je de platen orgineel en plaats je ook niks op torrent sites of iets dergelijks. </p> <p>EyeMJR schreef op 25-09-2007 @ 10:29: Wie ben jij dan "hij mix al 3 jaar op rij een fantastische Hardcore Yearmix in elkaar" ik heb er pas 1 gemaakt. dit heb je van mijn site gepakt maar als je goed leest gaat dat stukje NIET over mij maar over een andere DJ. ik vraag me af of je mij wel kent. want je hebt dat stukje letterlijk overgenomen van mijn website. fuck gewoon niet met mij en kap ermee. ik wil weten wie je bent. ben dan ook een echt vent en zeg me wie je bent ik wl niet veeel zeggen maar : Hij verdedigt je juist ? </p> <p>Ehm. leg ik wel een keer uit. want ik weet niet wie deze persoon is. maar hij heeft wel hetzelfde IP adres als mij vandaar ik heb veel gezeik door hem gehad. en weet nog steeds niet wie hij is</p> <p>EyeMJR schreef op 27-09-2007 @ 22:02: Als ik iets upload van bert en ernie naar youtube en ik zet erneer Pino dan geloof je het zeker ook. Kerel mij maak je NIKS wijs van hardcore ik kan je precies zeggen welke nummers wel en NIET van angerfist zijn. dit is GEEN nummer van angerfist maar het is een selfmade remix van verschillende nummers. het eerste nummer is idd WEL van angerfist. Als je eens wat meer platen deed KOPEN ipv te downlaoden wist je wat meer namen en wist je ook dat DIT geen officieel nummer is. er komt namelijk ook een stukje in voor uit Chronic distorder en dat is NIET gemaakt door angerfist. Dus. KOOP platen ipv ze te downloaden dan weet je 100% zeker dat je de juiste titel hebt.trouwens hoe meer jullie downloaden hoe verder je de hardcore kapot maakt. Als je echt van hardcore houd KOOP je de platen orgineel en plaats je ook niks op torrent sites of iets dergelijks. WTF maar zijn eigen nummer staan erin en dat wist ik niet sorry maar ik krijg ze van matties en koop ze neit heb ik geen geld voor </p> <p>agerfist-spook party animals -bad boys felixproject-sovietsong showtek-fts lowrider-dont get back dat is het werk </p> <p>bolle schreef op 28-09-2007 @ 08:48: WTF maar zijn eigen nummer staan erin en dat wist ik niet sorry maar ik krijg ze van matties en koop ze neit heb ik geen geld voor dus downloaden we er maar op los. Ik zeg niet dat ik nooit download maar ik heb wel voor meer dan 1000 euro platen staan hier. dus dat ene mp3 tje wat ik affentoe download mag wel.bolle schreef op 28-09-2007 @ 08:48: agerfist-spook party animals -bad boys felixproject-sovietsong showtek-fts lowrider-dont get back dat is het werk Angerfist spook is ook geen nummer. je kunt toch gewoon horen dat het een slefmade iets is. Er komt er een stukje in voor van Project Omeaga en een nummer van partyraiser zit er ook in. Deze nummers hoeronder zijn ook niet van angerfist want ze bestaan niet eens. Angerfist - Art of fighters = Art of fighters - Artwork Angerfist - Eartquake = art of fighters - Eartquake Angerfist - Ubermensch = Een mixje van Earthquake en nog een paar andere nummers. Angerfist - Terrro of My speedcore = een selfmade mix. Zo zijn er nog meer. de nummers hierboven zijn NIET van angerfist. Angerfists nummers staan op de dubbel CD pissing razorblades verder heeft hij nog wel een paar andere nummers gemaakt. maar als je alleen al naar de naam luistert Angerfist - Spook. denk je dan niet bij jezelf dit zou wel eens een NIET bestaande naam kunnen zijn. Iemand die er gewoon een onzin titel neer heeft geknald. Ik snap die mensen niet. Magoed.</p> <p>Xaoro schreef op 27-09-2007 @ 20:06: Beetje oude reactie voor mij ken het nummer al vind hem alleen een beetje slecht gemixt Hier ook wel een lijp nummer van tommyknockerhttp://www.youtube.com/watch?v=yAt-rsNorHc echt een lijp nummer </p> <p>pep_love schreef op 28-09-2007 @ 10:20: echt een lijp nummer da nummer is versneld vind de orginele mooier</p> <p>ja ik vind ze allebei wel mooi maar deze vind ik ook geweldig
deze vind ik ook heel goed van hem
</p> <p>Omg... ik krijg hartkloppingen van het taalgebruik dat sommige hier gebruiken... 'je weet toch', 'matties', 'ouwe' en meer van dit soort ongein. Maargoed, mensen moeten eens zoeken op Brian NRG... ook lekkere nummers.. of Vandall.</p> <p>Mijn nieuwe remix staat onlineKLIK HIER OM NAAR HET FORUM TOE TE GAAN Het is een hardcore remix van Within Temptation - Jillian Hoop dat jullie hem mooi vinden</p> <p>angerfist is mij te soft, leuke remix btw</p> <p>Xaoro schreef op 29-09-2007 @ 11:31: angerfist is mij te soft, leuke remix btw Thank you very hard Angerfist is onderhand ook geen hardcore meer die kerel kan beter hardstyle gaan maken ofzo. hij is ook TE commercieel. Hardcore artiesten moeten niet commercieel zijn dan gaan ze namelijk steeds meer troep maken omdat ze die positie willen behouden.</p> <p>EyeMJR schreef op 29-09-2007 @ 11:37: Thank you very hard Angerfist is onderhand ook geen hardcore meer die kerel kan beter hardstyle gaan maken ofzo. hij is ook TE commercieel. Hardcore artiesten moeten niet commercieel zijn dan gaan ze namelijk steeds meer troep maken omdat ze die positie willen behouden. hehe idd, vooral als ik eens vraag tegen iemand die zich zo ontzettend hardcore&gabber voelt: Wie is je lievelings dj? Euh.. ANGERFIST! En meer kennen ze er niet he </p> <p>hardcore is gewoon een stukje van je leven ! elke zaterdag nacht uurtje stampen </p> <p>correctie: 'Van bepaalde mensen hun leven'. Niet in 't algemeen van iedereen zijn leven.</p> <p>Xaoro schreef op 29-09-2007 @ 13:07: hehe idd, vooral als ik eens vraag tegen iemand die zich zo ontzettend hardcore&gabber voelt: Wie is je lievelings dj? Euh.. ANGERFIST! En meer kennen ze er niet he Klopt en als je zegt ken je ook Dennekamp Gespuis, Menace II Society, Kid Morbid of Bloodcage dan zeggen ze WIE. terwijl dat ook allemaal angerfist is alleen onder een andere naam. magoed. vroeger was het Neophyte en nu is het Angerfist. Maar als je echte hardcore namen wilt horen, Dat zijn Art of Fighters, DJ D, Tha Playah, The Viper, Ophidian, Endymion, Dj Nosferatu, Dj Paul, Evil Activities, T-Junction en The Stunned Guys.</p> <p> proto-x - loser d-drive - the pain</p> <p>EyeMJR schreef op 01-10-2007 @ 03:00: Klopt en als je zegt ken je ook Dennekamp Gespuis, Menace II Society, Kid Morbid of Bloodcage dan zeggen ze WIE. terwijl dat ook allemaal angerfist is alleen onder een andere naam. magoed. vroeger was het Neophyte en nu is het Angerfist. Maar als je echte hardcore namen wilt horen, Dat zijn Art of Fighters, DJ D, Tha Playah , The Viper, Ophidian, Endymion, Dj Nosferatu, Dj Paul, Evil Activities, T-Junction en The Stunned Guys. is wel goed maar wat een ego heeft die gast de 1ste hardcore track die ik beluisterde was van angerfist 'ubermensch om precies te zijn,en das nie echt wrede hardcore ) dusja,nu heeft angerfist betere tracks zoals shatered hope etc. verder vind ik the viper wel goed Patrick's nieuwe single komt vrijdag uit!! onder andere:
</p> <p>Nouww, ik kies voor Hardcore lol ,,, ik wil geen Gangster zijn, want vorig jaar is iemand van school gestuurd omdat hij ze broek tot ze knieen had... , en hardcore is gewoon Mooie Rustige Slaapachtige muziek LOL</p> <p>numenor schreef op 10-01-2007 @ 06:35: dit is opzich wel een chill nummer vind ik:http://www.youtube.com/watch?v=69ogsr7cxGo dank je kan ik gelijk de hele youtube site op
</p> <p>niet mooi nummer hou er niet van. ben meer van het hardere werk</p>
Deze topic is gesloten. Er kan niet meer worden gereageerd. Mocht je vinden dat deze topic onterecht is gesloten dan kan je in het Feedback topic terecht!